Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » PMF562 trw

Pompa hamulcowa PMF562 TRW

PMF562 Pompa hamulcowa TRW
trw PMF562
Pompa hamulcowa PMF562
PMF562
trw PMF562 Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa PMF562 trw
Pompa hamulcowa PMF562 trw
213.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

PMF562

producent:

TRW

Średnica [mm] 20,6
nr EAN 3322937517183

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMF562 TRW

Pompa hamulcowa (20,6mm) pasuje do: OPEL VIVARO A, RENAULT TRAFIC II 1.9D-2.5D 02.01-
numery OEM:
OPEL      44 17 127
OPEL      93189931
RENAULT      77 01 067 863
RENAULT      77 01 210 048
VAUXHALL      44 17 127
VAUXHALL      93189931
zamienniki:
H209145.7.1
brak
FTE automotive GmbH
4005562
brak
GIRLING
5661
brak
Car S.p.A (InterCar)
0 986 481 050
brak
BOSCH

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMF562 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.