Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Mitsubishi LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V) 1.5 (C12V) (1985.09-1987.12) 75km » 6023 lpr
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer Iii Station Wagon (c1_v, C3_v) 1.5 (c12v) (1985.09-1987.12) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 6023 LPR

6023 Pompa hamulcowa LPR
lpr 6023
Pompa hamulcowa 6023
230.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

P30559

numer części:

6023

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]20,6
Wymiar gwintu12 x 1 (2)
MateriałŻeliwo
System hamulcowyTRW
nr EAN8032928128704

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 6023 LPR

Pompa hamulcowa (20,6mm) pasuje do: NISSAN PRIMASTAR, OPEL VIVARO A, RENAULT TRAFIC II 1.9D-2.5D 02.01-
numery OEM:
NISSAN      4601000Q0C
NISSAN      4601000Q1A
OPEL      4417127
OPEL      93189931
RENAULT      7701067863
RENAULT      7701210048
zamienniki:
H209145.7.1
brak
FTE automotive GmbH
4005562
brak
GIRLING
0 986 481 050
brak
BOSCH
FHM1538
brak
FERODO

Zastosowanie Pompa hamulcowa 6023 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.