Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Hyundai i10 III (AC3, AI3) 1.2 MPi (2024-???) 79km » PML427 trw
wybrany samochód: 
Hyundai I10 Iii (ac3, Ai3) 1.2 Mpi (2024-???) 79km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PML427 TRW

PML427 Pompa hamulcowa TRW
278.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

PML427

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaTRW
Średnica 1 [mm]25,4
nr EAN3322937390373

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PML427 TRW

Pompa hamulcowa (25,4mm) pasuje do: NISSAN PRIMASTAR, OPEL VIVARO A, RENAULT TRAFIC II 1.9D-2.5D 02.01-
numery OEM:
NISSAN      46010-00QAU
OPEL      44 13 094
OPEL      93161164
RENAULT      77 01 208 493
VAUXHALL      44 13 094
VAUXHALL      93161164
zamienniki:
H25965.3.1
brak
FTE automotive GmbH
5767
brak
Car S.p.A (InterCar)
FHM1397
brak
FERODO
4008427
brak
GIRLING

Zastosowanie Pompa hamulcowa PML427 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.