Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V10-4360 vaico

Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V10-4360 VAICO

V10-4360 Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts VAICO
vaico V10-4360
Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V10-4360
V10-4360
vaico V10-4360 Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts
Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V10-4360 vaico
700.01 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

V10-4360

producent:

VAICO

Typ skrzyni biegów 0D5
Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 8-biegowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z filtrem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami
Ciężar [kg] 2,012
nr EAN 4046001784279

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V10-4360 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów (przekładnia 8 biegowa z uszczelką, śrubami, miską) pasuje do: AUDI A4 B9, A5, A8 D5, Q5, Q7, Q8; VW TOUAREG 2.0-4.0D 01.15-
numery OEM:
SKODA      0D5 398 009
SKODA      0D5 398 010
SKODA      D5398009
SKODA      D5398010
VOLKSWAGEN      0D5 398 009
VAG      0D5 398 009
VAG      0D5 398 010
VAG      D5 398 009
VAG      D5 398 010
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V10-4360 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.