Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu Opel COMBO Tour (X12) 1.6 CDTI (C26, D26, E26, C05) (2012.02-???) 105km » V10-6254 vaico
wybrany samochód: 
Opel Combo Tour (x12) 1.6 Cdti (c26, D26, E26, C05) (2012.02-???) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw osłon, wał napędowy V10-6254 VAICO

V10-6254 Zestaw osłon, wał napędowy VAICO
vaico V10-6254
Zestaw osłon, wał napędowy V10-6254
V10-6254
101.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V10-6254

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Wysokość [mm]100
MateriałTermoplast
Długość [mm]100
Średnica wewnętrzna 1 [mm]27
Średnica wewnętrzna 2 [mm]100
Zestaw skrócony
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOś tylna
Ciężar [kg]0,243
nr EAN4046001360985

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw osłon, wał napędowy V10-6254 VAICO

Osłona przegubu tył/wewnątrz (fi: 27/100) (dł.100) pasuje do: VW SHARAN, TRANSPORTER T4 2.4D-2.8 08.92-04.03
numery OEM:
SEAT      7M0 598 201
SKODA      7M0 598 201
VOLKSWAGEN      7M0 598 201
VAG      7M0 598 201
VAG      7M0598201
zamienniki:
21989 01
brak
LEMFÖRDER

Zastosowanie Zestaw osłon, wał napędowy V10-6254 VAICO w samochodach:

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.