Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Audi A4 Allroad B9 (8WH, 8WJ) 50 TDI Mild Hybrid quattro (2020.08-???) 286km » V20-0633 vaico
wybrany samochód: 
Audi A4 Allroad B9 (8wh, 8wj) 50 Tdi Mild Hybrid Quattro (2020.08-???) 286km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju, Original VAICO Qualität V20-0633 VAICO

V20-0633 Filtr oleju, Original VAICO Qualität VAICO
vaico V20-0633
23.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V20-0633

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Średnica wewnętrzna [mm]31
Wysokość [mm]155
Średnica wewnętrzna 1 [mm]31
średnica zewnętrzna [mm]63,5
dla numeru OE11 42 7 787 697
Rodzaj filtraWkład filtra
Ciężar [kg]0,093
nr EAN4046001328275

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju, Original VAICO Qualität V20-0633 VAICO

numery OEM:
ALFA ROMEO      55198675
ALFA ROMEO      71740470
ALFA ROMEO      71773179
BMW      11 42 7 787 697
BMW      7 787 697
FIAT      55198675
FIAT      71740470

Zastosowanie Filtr oleju, Original VAICO Qualität V20-0633 VAICO w samochodach:

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.