Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Audi A4 B7 Avant (8ED) 3.2 FSI quattro (2005.01-2008.06) 255km » V20-1130 vaico
wybrany samochód: 
Audi A4 B7 Avant (8ed) 3.2 Fsi Quattro (2005.01-2008.06) 255km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie amortyzatora, Original VAICO Qualität V20-1130 VAICO

V20-1130 Mocowanie amortyzatora, Original VAICO Qualität VAICO
47.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V20-1130

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś tylna
Strona zabudowyz lewej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łożyska kulkowego
Strona zabudowyz prawej
Ciężar [kg]0,963
nr EAN4046001333460

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora, Original VAICO Qualität V20-1130 VAICO

Poduszka kolumny Mc Phersona tył P pasuje do: BMW 7 (E32) 3.0-5.0 03.85-09.94
numery OEM:
BMW      1 132 088
BMW      33 52 1 132 088

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora, Original VAICO Qualität V20-1130 VAICO w samochodach:

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.