Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.6 CDTI (_76) (2015.01-???) 136km » V20-3376 vaico
wybrany samochód: 
Opel Mokka / Mokka X (j13) 1.6 Cdti (_76) (2015.01-???) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V20-3376 VAICO

V20-3376 Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts VAICO
160.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 7.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V20-3376

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Rodzaj skrzyni biegówPrzekładnia automatyczna 8-biegowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez śruby spustowej oleju
Powierzchniapokryty proszkowo
Materiał miski olejowejblacha stalowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez uszczelki miski olejowej
Przestrzegać ilości napełnienia systemu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez uszczelnienia
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu
nr EAN4062375023943

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V20-3376 VAICO

Miska skrzyni biegów (Blacha stalowa) pasuje do: BMW 2 (F45), 2 GRAN TOURER (F46), I8 (I12), I8 (I15), X1 (F48), X2 (F39), MINI (F55), (F56), (F57), CLUBMAN (F54) 1.2-2.0D 09.13-
numery OEM:
BMW      24 11 8 627 787
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V20-3376 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.