Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Volkswagen PASSAT B5 Variant (3B5) 2.0 (2000.04-2000.11) 120km » V22-1096 vaico
wybrany samochód: 
Volkswagen Passat B5 Variant (3b5) 2.0 (2000.04-2000.11) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V22-1096 VAICO

V22-1096 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität VAICO
vaico V22-1096
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V22-1096
V22-1096
386.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V22-1096

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Typ skrzyni biegówDCS 6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pierścieniem uszczelniającym
Rodzaj skrzyni biegówSkrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 6-biegowa
Sprzęgłodla pojazdów z podwójnym sprzęgłem
Ciężar [kg]0,118
Rodzaj filtraWkład filtra
nr EAN4046001750717

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V22-1096 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: VOLVO C30, S40 II, S60 II, S80 II, V40, V50, V60 I, V70 III, XC60 I, CITROEN C-CROSSER, FORD C-MAX II, FOCUS III, FOCUS III/HATCHBACK 1.0-2.5 01.04-
numery OEM:
CITROËN      2267.09
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V22-1096 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.