Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » skrzynia biegów » skrzynia biegów manualna » poduszka skrzyni biegów Audi A4 B6 Avant (8E5) 1.8 T quattro (2001.09-2002.07) 150km » V25-1002 vaico
wybrany samochód: 
Audi A4 B6 Avant (8e5) 1.8 T Quattro (2001.09-2002.07) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożyskowanie, Original VAICO Qualität V25-1002 VAICO

V25-1002 Łożyskowanie, Original VAICO Qualität VAICO
149.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V25-1002

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Rodzaj skrzyni biegówPrzekładnia automatyczna 4-biegowa
Wymagana ilość1
Rodzaj łożyskowaniaŁożysko gumowo-metalowe
Rodzaj skrzyni biegówPrzekładnia automatyczna 5-biegowa
MateriałGuma / metal
Strona zabudowyz lewej
Ciężar [kg]1,327
nr EAN4046001781360

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie, Original VAICO Qualität V25-1002 VAICO

Poduszka skrzyni biegów przód L (4-biegowa/5-biegowa/automatyczna) pasuje do: FORD MONDEO III 1.8-3.0 10.00-03.07
numery OEM:
FORD      1 117 716
FORD      1 152 321
FORD      1124767
FORD      1S71-7M122-DB
FORD      1S71-7M122-EB
FORD      1S717M122EA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Łożyskowanie, Original VAICO Qualität V25-1002 VAICO w samochodach:

Poduszka skrzyni biegów


Poduszki to ważne elementy układu przeniesienia napędu. Te niewielkie gumowo-stalowe części odpowiadają za tłumienie drgań powstałych w czasie pracy. Poduszka skrzyni biegów zapewnia komfort podczas zmiany przełożeń oraz chroni przekładnię przed skutkami jazdy, bo nierównej nawierzchni.

Producenci poduszek nie podają limitu kilometrów, po jakim należałoby tę część wymienić. Zależy to w dużym stopniu od warunków, w jakich użytkowany jest pojazdy oraz od indywidualnego stylu jazdy.

W przypadku manualnych skrzyń biegów zużycie objawia się utrudnionym przełączaniem przełożeń i pojawieniem się irytujących stuków dochodzących z okolicy skrzyni. Występują one zwłaszcza podczas jazdy po nierównościach.

W skrzyniach automatycznych stuki pojawiają się w momencie zmiany położenia dźwigni z pozycji "D" na "R". Istnieje prosty sposób na zbadanie stanu poduszki. Podczas pracy silnika na biegu jałowym, wystarczy przyłożyć dłoń do drążka zmiany biegów. Jeśli drgania są wyczuwalne, prawdopodobnie trzeba już myśleć o wymianie kompletu poduszek. W najgorszym razie drgania dźwigni są tak silne, że z łatwością można je zaobserwować gołym okiem. Wówczas należy jak najszybciej dokonać wymiany. W przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia delikatnych komponentów skrzyni biegów.