Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Audi E-TRON (GEN) 55 quattro (2018.09-???) 408km » V30-1927 vaico
wybrany samochód: 
Audi E-tron (gen) 55 Quattro (2018.09-???) 408km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V30-1927 VAICO

V30-1927 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts VAICO
vaico V30-1927
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V30-1927
V30-1927
vaico V30-1927 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts
136.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V30-1927

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
dla numeru PRA89
Typ skrzyni biegów722,9
Typ skrzyni biegów7G-Tronic Plus
Rodzaj skrzyni biegówPrzekładnia automatyczna 7-biegowa
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków
Ciężar [kg]0,556
Rodzaj filtraWkład filtra
nr EAN4046001611674

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V30-1927 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: MERCEDES C (C204), C (C205), C T-MODEL (S204), C T-MODEL (S205), C (W204), C (W205), CLS (C218), CLS (C219), CLS SHOOTING BRAKE (X218) 1.6-6.2 06.04-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      221 277 01 00
MERCEDES-BENZ      2212770000
MERCEDES-BENZ      222 277 20 00
MERCEDES-BENZ      A 221 277 01 00
MERCEDES-BENZ      A 2212770000
MERCEDES-BENZ      A 222 277 20 00
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V30-1927 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.