Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Audi A4 B6 (8E2) 1.9 TDI quattro (2001.11-2004.12) 130km » V30-7310 vaico
wybrany samochód: 
Audi A4 B6 (8e2) 1.9 Tdi Quattro (2001.11-2004.12) 130km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V30-7310 VAICO

V30-7310 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów VAICO
67.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V30-7310

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]60000
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]5
Typ skrzyni biegów722,1
Rodzaj skrzyni biegówPrzekładnia automatyczna 4-biegowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków
Ciężar [kg]0,502
nr EAN4046001271922

skład zestawu:
V30-0456 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität
V30-0457 Uszczelka, miska olejowa automatycznej skrzyni biegów, Original VAICO Qualität
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V30-7310 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: MERCEDES CABRIOLET (W111, W112), COUPE (W111, W112), S (W108, W109), S (W116), SL (C107), SL (R107), T1 (B601), T2/L 2.2-6.8 01.61-08.89
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      109 270 02 89
MERCEDES-BENZ      109 270 02 98
MERCEDES-BENZ      A 109 270 02 89
MERCEDES-BENZ      A 109 270 02 98

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V30-7310 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.