Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V40-1090 vaico

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V40-1090 VAICO

V40-1090 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität VAICO
vaico V40-1090
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V40-1090
V40-1090
vaico V40-1090 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität
117.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

V40-1090

producent:

VAICO

Typ skrzyni biegów 6T70E
Typ skrzyni biegów 6T75E
Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 6-biegowa
Ciężar [kg] 0,35
Rodzaj filtra Wkład filtra
nr EAN 4046001633744

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V40-1090 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: BUICK ENCLAVE, LA CROSSE; CADILLAC SRX; CHEVROLET MALIBU; FORD USA EDGE, ESCAPE, EXPLORER, FUSION ; LINCOLN MKS, MKT, MKX 1.5-3.7 08.06-
numery OEM:
FORD      7T4Z-7A098-B
FORD      7T4Z7A098A
CHEVROLET      24223670
FORD USA      7T4P7K172AD
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V40-1090 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.