Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Smart FORFOUR (454) 1.1 (454.033) (2005.02-2006.06) 64km » V40-1090 vaico
wybrany samochód: 
Smart Forfour (454) 1.1 (454.033) (2005.02-2006.06) 64km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V40-1090 VAICO

V40-1090 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität VAICO
vaico V40-1090
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V40-1090
V40-1090
vaico V40-1090 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V40-1090 vaico
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V40-1090 vaico
82.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V40-1090

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Typ skrzyni biegów6T70E
Typ skrzyni biegów6T75E
Rodzaj skrzyni biegówPrzekładnia automatyczna 6-biegowa
Ciężar [kg]0,35
Rodzaj filtraWkład filtra
nr EAN4046001633744

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V40-1090 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: BUICK ENCLAVE, LA CROSSE, CADILLAC SRX, CHEVROLET MALIBU, FORD USA EDGE, ESCAPE, EXPLORER, FUSION , LINCOLN MKS, MKT, MKX 1.5-3.7 08.06-
numery OEM:
FORD      7T4Z-7A098-B
FORD      7T4Z7A098A
CHEVROLET      24223670
FORD USA      7T4P7K172AD
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V40-1090 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.