Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Piaggio ZIP Zip II 50 CatCon. DT (1999.01-2005.12) 4km » V40-1248 vaico
wybrany samochód: 
Piaggio Zip Zip Ii 50 Catcon. Dt (1999.01-2005.12) 4km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie amortyzatora, Original VAICO Qualität V40-1248 VAICO

V40-1248 Mocowanie amortyzatora, Original VAICO Qualität VAICO
37.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V40-1248

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łożyska kulkowego
Ciężar [kg]0,4906
Strona zabudowyOś przednia
nr EAN4046001177033

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora, Original VAICO Qualität V40-1248 VAICO

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: OPEL ASTRA G, ASTRA G CLASSIC, ASTRA G/KOMBI, COMBO TOUR, COMBO/MINIVAN, CORSA C, CORSA C/HATCHBACK, MERIVA A, TIGRA, VECTRA B 1.0-2.6 09.95-
numery OEM:
OPEL      00344 525
OPEL      03 44 525
OPEL      3 44 525
OPEL      90 538 936
OPEL      90538936

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora, Original VAICO Qualität V40-1248 VAICO w samochodach:

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.