Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Iveco S-WAY AD190S34FP (2019-???) 340km » V40-4125 vaico
wybrany samochód: 
Iveco S-way Ad190s34fp (2019-???) 340km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora, Original VAICO Qualität V40-4125 VAICO

V40-4125 Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora, Original VAICO Qualität VAICO
50.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V40-4125

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
MateriałTworzywo sztuczne
średnica zewnętrzna [mm]109,5
Szerokość [mm]33
Średnica wewnętrzna [mm]75
Rodzaj łożyskaŁożysko stożkowe kulkowe
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]0,16
nr EAN4046001522734

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora, Original VAICO Qualität V40-4125 VAICO

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: FIAT CROMA, CROMA/KOMBI, OPEL ASTRA G CLASSIC, ASTRA H, ASTRA H CLASSIC, ASTRA H GTC, ASTRA H/KOMBI, SIGNUM, VECTRA C, VECTRA C GTS 1.2-3.2 04.02-
numery OEM:
FIAT      51 755 689
OPEL      00344 503
OPEL      00344 625
OPEL      00344 665
OPEL      03 44 503
OPEL      03 44 625
OPEL      03 44 665
OPEL      3 44 503
OPEL      3 44 625
OPEL      3 44 665
SAAB      13 239 683
SAAB      91 91 181
VAUXHALL      09191181
VAUXHALL      13270705
VAUXHALL      93191295

Zastosowanie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora, Original VAICO Qualität V40-4125 VAICO w samochodach:

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.