Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 (2004.09-2012.11) 193km » V40-7003 vaico
wybrany samochód: 
Chrysler 300c (lx, Le) 2.7 (2004.09-2012.11) 193km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza V40-7003 VAICO

V40-7003 Sworzeń wahacza VAICO
vaico V40-7003
27.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V40-7003

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyna dole
Strona zabudowyOś przednia
Ciężar [kg]0,599
nr EAN4046001191237

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza V40-7003 VAICO

Sworzeń wahacza przód L/P (dół przód) (średnica stożka 13,4mm) pasuje do: OPEL ASCONA C, ASTRA F, ASTRA F CLASSIC, ASTRA F/KOMBI, CALIBRA A, VECTRA A 1.3-2.5 09.81-01.05
numery OEM:
OPEL      16 03 121
OPEL      16 03 163
OPEL      16 03 167
OPEL      90 141 393
OPEL      90 297 863
OPEL      90297863

Zastosowanie Sworzeń wahacza V40-7003 VAICO w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.