Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.4 quattro (1997.08-2001.09) 163km » V52-0457 vaico
wybrany samochód: 
Audi A4 B5 Avant (8d5) 2.4 Quattro (1997.08-2001.09) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V52-0457 VAICO

V52-0457 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów VAICO
vaico V52-0457
257.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 3 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

46321-3B000

numer części:

V52-0457

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]80000
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]5
Typ skrzyni biegówA6LF2
Liczba otworów do mocowania19
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Typ skrzyni biegówA6LF3
Typ skrzyni biegówA6LF1
Rodzaj skrzyni biegówPrzekładnia automatyczna 6-biegowa
Ciężar [kg]0,307
nr EAN4062375059263

skład zestawu:
V52-0455 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität
V52-0456 Uszczelka, miska olejowa automatycznej skrzyni biegów, Original VAICO Qualität
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V52-0457 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: HYUNDAI GRAND SANTA FÉ, GRANDEUR, IX35, IX55, SANTA FÉ II, SANTA FÉ III, TUCSON, KIA CARNIVAL III, OPTIMA, SORENTO II, SORENTO III 2.0-3.3 03.06-09.20
numery OEM:
HYUNDAI      46321-3B000
HYUNDAI      46321-3B000 kit
HYUNDAI      V520456
KIA      46321-3B000
KIA      V520456
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V52-0457 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.