Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Kia BONGO Platforma / podwozie (PU) 2.9 TDiC 4WD (2003.10-???) 122km » 030145157D various suppliers
wybrany samochód: 
Kia Bongo Platforma / Podwozie (pu) 2.9 Tdic 4wd (2003.10-???) 122km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

POMPA WSPOMAGANIA VW 030145157D VARIOUS SUPPLIERS

030145157D POMPA WSPOMAGANIA VW VARIOUS SUPPLIERS
322.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

030145157D

VW GOLF IV (1J1) 08/97-06/05 GOLF III (1H1) 10/91-08/97
hydrauliczny
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 030145157D
Numer dostawcy: 030145157D

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie POMPA WSPOMAGANIA VW 030145157D VARIOUS SUPPLIERS

numery OEM:
VAG      030145157D
VAG      1J0422152A
VAG      1J0422154A
VAG      1J0422154H
VAG      1J0422154HX
VAG      1J0422154J
VAG      1J0422154JX
VAG      2K0422154
VAG      2K0422154A
VAG      535145157
VAG      6N0145154A
VAG      6N0145157
VAG      6N0145157X
VAG      6X0422154
VAG      6X0422154X
VAG      8N0145154A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie POMPA WSPOMAGANIA VW 030145157D VARIOUS SUPPLIERS w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.