Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 44220667001 various suppliers

PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA KPL. SEAT SKODA 44220667001 VARIOUS SUPPLIERS

834.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

44220667001

A3, LEON, OCTAVIA Z KOŃCÓWKAMI
hydrauliczny
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 1J1422060K
Numer dostawcy: 44220667001

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA KPL. SEAT SKODA 44220667001 VARIOUS SUPPLIERS

PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA KPL. SEAT SKODA 44220667001 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA KPL. SEAT SKODA 44220667001 producenta VARIOUS SUPPLIERS

AUDI

1J1422055BE, 1J1422061AJ, 1J1422062C, 1J1422062E, 1J1422063N

VOLKSWAGEN

1J1422055BD, 1J1422055BE, 1J1422061AJ, 1J1422061AK, 1J1422062B, 1J1422062C, 1J1422062D, 1J1422062E, 1J1422062G, 1J1422063M, 1J1422063N, 1J1422063Q, 1J1422075L

numery OEM:
AUDI      1J1422055BE
AUDI      1J1422061AJ
AUDI      1J1422062C
AUDI      1J1422062E
AUDI      1J1422063N
VOLKSWAGEN      1J1422055BD
VOLKSWAGEN      1J1422055BE
VOLKSWAGEN      1J1422061AJ
VOLKSWAGEN      1J1422061AK
VOLKSWAGEN      1J1422062B
VOLKSWAGEN      1J1422062C
VOLKSWAGEN      1J1422062D
VOLKSWAGEN      1J1422062E
VOLKSWAGEN      1J1422062G
VOLKSWAGEN      1J1422063M
VOLKSWAGEN      1J1422063N
VOLKSWAGEN      1J1422063Q
VOLKSWAGEN      1J1422075L
VAG      1J1422062N
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA KPL. SEAT SKODA 44220667001 VARIOUS SUPPLIERS w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.