Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 66110039301 various suppliers

POMPA HAMULCOWA VAG 66110039301 VARIOUS SUPPLIERS

66110039301 POMPA HAMULCOWA VAG VARIOUS SUPPLIERS
90.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

66110039301

POMPA HAMULCOWA VAG
Średnica 1/Średnica 2 [mm] : 22.22
Ilość połączeń : 4
System hamulcowy : LUCAS/TRW
Rozmiar gwintu 1 : 4x M10x1.0
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 6U0611019
Numer dostawcy: 66110039301

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie POMPA HAMULCOWA VAG 66110039301 VARIOUS SUPPLIERS

POMPA HAMULCOWA VAG 66110039301 ma zastosowanie do modeli samochodów

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE POMPA HAMULCOWA VAG 66110039301 producenta VARIOUS SUPPLIERS

VOLKSWAGEN

6U0611019

numery OEM:
AUDI      6U0611019
VOLKSWAGEN      6U0611019
VAG      007 486 201F
VAG      6U0 611 019
OSCA      08982
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie POMPA HAMULCOWA VAG 66110039301 VARIOUS SUPPLIERS w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.