Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Iveco DAILY II Furgon 2.5 4x4 (1989.11-1996.05) 103km » 408-238-323-014Z vdo
wybrany samochód: 
Iveco Daily Ii Furgon 2.5 4x4 (1989.11-1996.05) 103km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy 408-238-323-014Z VDO

408-238-323-014Z Korpus przepustnicy VDO
983.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

408-238-323-014Z

producent:

VDO

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektroniczny
Średnica [mm]52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez uszczelnienia
Numer artykułu zalecanego dodatkuVDO A2C59516941
Numer artykułu zalecanego dodatkuVW 037 133 557 C
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaSterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)
Stary-koniecznie porównać z nową częścią (szczególnie nr OE)
nr EAN4103590932778

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 408-238-323-014Z VDO

Przepustnica powietrza pasuje do: AUDI A3, SEAT ALTEA, ALTEA XL, LEON, TOLEDO III, SKODA OCTAVIA II, VW CADDY III, CADDY III/MINIVAN, GOLF PLUS V, GOLF V, GOLF VI 1.6/1.6ALK/1.6LPG 05.03-05.15
numery OEM:
AUDI      06A 133 062 AT
SEAT      06A 133 062 AT
SKODA      06A 133 062 AT
VOLKSWAGEN      06A 133 062 AT

Zastosowanie Korpus przepustnicy 408-238-323-014Z VDO w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus przepustnicy 408-238-323-014Z VDO:

Mariusz, Łęgowo
2020-10-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.
 

VDO