Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy » 408-237-111-012Z vdo

Korpus przepustnicy 408-237-111-012Z VDO

408-237-111-012Z Korpus przepustnicy VDO
 

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

408-237-111-012Z

producent:

VDO

Tryb pracy elektroniczny
Tryb pracy mechaniczne
Średnica [mm] 56
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelnienia
Numer artykułu zalecanego dodatku VDO A2C59516941
Numer artykułu zalecanego dodatku VW 037 133 557 C
Numer artykułu zalecanego dodatku VDO A2C59516940
Numer artykułu zalecanego dodatku VW 028 129 748
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu 
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)
Stary-koniecznie porównać z nową częścią (szczególnie nr OE) 
nr EAN 4103590801050

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 408-237-111-012Z VDO

Przepustnica powietrza pasuje do: AUDI A3; SEAT CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, LEON, TOLEDO II; SKODA OCTAVIA I; VW BORA, BORA I, GOLF IV, POLO, POLO III CLASSIC 1.6/1.8 12.95-12.07
numery OEM:
AUDI      06A 133 064 J
SEAT      06A 133 064 J
SKODA      06A 133 064 J
VOLKSWAGEN      06A 133 064 J

Zastosowanie Korpus przepustnicy 408-237-111-012Z VDO w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus przepustnicy 408-237-111-012Z VDO:

2020-10-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu 408-237-111-012Z

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.
 

VDO