Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek Renault LAGUNA II (BG0/1_) 1.8 16V (BG04, BG0B, BG0C, BG0V) (2001.03-2005.05) 117km » V10-07-0022 vemo
wybrany samochód: 
Renault Laguna Ii (bg0/1_) 1.8 16v (bg04, Bg0b, Bg0c, Bg0v) (2001.03-2005.05) 117km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Silnik wycieraczek, Original VEMO Quality V10-07-0022 VEMO

V10-07-0022 Silnik wycieraczek, Original VEMO Quality VEMO
vemo V10-07-0022
Silnik wycieraczek, Original VEMO Quality V10-07-0022
187.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V10-07-0022

producent:

VEMO

Status produktu: Normalny
Napięcie [V]12
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Strona zabudowyz przodu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającadla oczyszczania szyby czołowej
Ciężar [kg]1,32
nr EAN4046001517112

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Silnik wycieraczek, Original VEMO Quality V10-07-0022 VEMO

Silnik wycieraczek przód pasuje do: VW AMAROK, MULTIVAN T5, MULTIVAN T6, TRANSPORTER T5, TRANSPORTER T6, TRANSPORTER T6 / CARAVELLE T6 04.03-
numery OEM:
SEAT      7E1 955 113
SEAT      7E1 955 113 A
SEAT      7E1 955 113 B
SKODA      7E1 955 113
SKODA      7E1 955 113 A
SKODA      7E1 955 113 B
VOLKSWAGEN      7E1 955 113
VOLKSWAGEN      7E1 955 113 A
VOLKSWAGEN      7E1 955 113 B
VOLKSWAGEN      7E1 955 113 D
VOLKSWAGEN      7E1955113D
VAG      7E1 955 113
VAG      7E1 955 113 A
VAG      7E1 955 113 B
VAG      7E1955113D

Zastosowanie Silnik wycieraczek, Original VEMO Quality V10-07-0022 VEMO w samochodach:

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.