Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) Mitsubishi GALANT VII (E5_A, E7_A, E8_A) 2.5 (E88A) (1992.11-1996.09) 170km » V22-92-0010 vemo
wybrany samochód: 
Mitsubishi Galant Vii (e5_a, E7_a, E8_a) 2.5 (e88a) (1992.11-1996.09) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality V22-92-0010 VEMO

V22-92-0010 Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality VEMO
vemo V22-92-0010
Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality V22-92-0010
V22-92-0010
vemo V22-92-0010 Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality
Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality V22-92-0010 vemo
Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality V22-92-0010 vemo
21.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V22-92-0010

producent:

VEMO

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Szerokość [mm]14,2
Ilość zębów, pierścień ABS29
Średnica wewnętrzna [mm]89,9
średnica zewnętrzna [mm]100
nr EAN4046001946677

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality V22-92-0010 VEMO

Pierścień ABS przód L/P pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, ZX, PEUGEOT 406, PARTNER, PARTNER/MINIVAN 1.6-3.0 03.91-12.11
numery OEM:
CITROËN      V22920010
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality V22-92-0010 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality V22-92-0010 VEMO:

Wioletta, Nowogard
2023-01-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Czujnik prędkości obrotowej koła ABS, czujnik ESP


Główną funkcją czujników obrotów kół jest pozyskiwanie informacji o prędkości obrotowej kół dla systemu ABS, który kontroluje siłę hamowania. Kiedy system odnotuje spadek prędkości obrotowej jednego z kół (zablokowanie się) poniżej pewnej wartości, ABS dostosowuje siłę hamowania tak, aby zapobiec dalszemu blokowaniu się kół.

W pojeździe zachodzi komunikacja pomiędzy ABS a systemem stabilizacji toru jazdy ESP. Do systemu tego przesyłane są szczegółowe informacje dotyczące prędkości obrotowej poszczególnych kół. Dzięki temu możliwe jest zapobieganie poślizgowi wzdłużnemu i poprzecznemu samochodu.

Objawem ewentualnej usterki czujnika jest zapalenie się kontrolki TC (kontrola trakcji), ABS lub ESP. W niektórych przypadkach awaria sygnalizowana jest również zaświeceniem się kontrolki check engine. Co zrozumiałe, nie działa wówczas przeciwblokujący system ABS.

Przyczyny usterek czujnika prędkości obrotowej są różne. Może to być: zabrudzenie czujnika lub tarczy, duży luz na łożysku koła. Zdarza się, że usterka pojawia się z naprawdę prozaicznych powodów, takich jak zmiana rozmiarów opon na jednej osi, zbyt niskie ciśnienie kół, uszkodzony bezpiecznik odpowiadający za ABS i ESP oraz kiepskiej kondycji akumulator.