Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Audi Q5 Van (8RB) 3.0 SQ5 TDI quattro (2015.11-2017.05) 340km » V46-81-0007 vemo
wybrany samochód: 
Audi Q5 Van (8rb) 3.0 Sq5 Tdi Quattro (2015.11-2017.05) 340km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality V46-81-0007 VEMO

V46-81-0007 Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality VEMO
vemo V46-81-0007
Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality V46-81-0007
V46-81-0007
613.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

8200067219, H8200067219

numer części:

V46-81-0007

producent:

VEMO

Status produktu: Normalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaSterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu
dla numeru OE7701051585
Średnica [mm]42
Tryb pracyelektroniczny
Ilość połączeń8
Ciężar [kg]0,72
nr EAN4046001589614

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality V46-81-0007 VEMO

Przepustnica powietrza pasuje do: RENAULT CLIO II, KANGOO, KANGOO EXPRESS, THALIA I, TWINGO I, TWINGO I/HATCHBACK 1.0/1.2 01.01-
numery OEM:
RENAULT      77 01 051 585
RENAULT      82 00 065 648
RENAULT      82 00 067 219
RENAULT      82 00 166 869
RENAULT      H8200067219
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality V46-81-0007 VEMO w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.