| Długość przewodu [mm] | 940 |
| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 3531650017461 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda LS140278 VERNET S.A.
| AUDI | 022906262AH | |
| AUDI | 022906262BG | |
| AUDI | 022906262BH | |
| AUDI | 022906265C | |
| AUDI | 030906262L | |
| AUDI | 030906262N | |
| AUDI | 036906262H | |
| AUDI | 036906265H | |
| AUDI | 058906265C | |
| AUDI | 06A906262AH | |
| AUDI | 06A906262AJ | |
| AUDI | 06A906262AM | |
| AUDI | 06A906262BB | |
| AUDI | 06A906262BM | |
| AUDI | 06A906262N | |
| AUDI | 06A906262R | |
| AUDI | 06A906265N | |
| AUDI | 06C906265 | |
| AUDI | 06C906265A | |
| AUDI | 06C906265E | |
| AUDI | 06C906265L | |
| AUDI | 06C906265M | |
| AUDI | 07C906262A | |
| AUDI | 07C906262H | |
| AUDI | 07C906262J | |
| AUDI | 1K0998262A | |
| AUDI | 1K0998262AC | |
| AUDI | 1K0998262Q | |
| AUDI | 1K0998262R | |
| FORD | 1112475 | |
| MERCEDES-BENZ | 0025427518 | |
| PORSCHE | 95560613601 | |
| PORSCHE | 95560613610 | |
| PORSCHE | 95560613620 | |
| SEAT | 030906262N | |
| SKODA | 06A906262BL | |
| VOLKSWAGEN | 022906262AH | |
| VOLKSWAGEN | 022906262BG | |
| VOLKSWAGEN | 022906262BH | |
| VOLKSWAGEN | 022906265C | |
| VOLKSWAGEN | 030906262L | |
| VOLKSWAGEN | 030906262N | |
| VOLKSWAGEN | 036906262H | |
| VOLKSWAGEN | 036906265H | |
| VOLKSWAGEN | 058906265C | |
| VOLKSWAGEN | 06A906262AH | |
| VOLKSWAGEN | 06A906262AJ | |
| VOLKSWAGEN | 06A906262AM | |
| VOLKSWAGEN | 06A906262BB | |
| VOLKSWAGEN | 06A906262BM | |
| VOLKSWAGEN | 06A906262N | |
| VOLKSWAGEN | 06A906262R | |
| VOLKSWAGEN | 06A906265N | |
| VOLKSWAGEN | 06C906265 | |
| VOLKSWAGEN | 06C906265A | |
| VOLKSWAGEN | 06C906265E | |
| VOLKSWAGEN | 06C906265L | |
| VOLKSWAGEN | 06C906265M | |
| VOLKSWAGEN | 07C906262A | |
| VOLKSWAGEN | 07C906262H | |
| VOLKSWAGEN | 07C906262J | |
| VOLKSWAGEN | 1K0998262A | |
| VOLKSWAGEN | 1K0998262AC | |
| VOLKSWAGEN | 1K0998262Q | |
| VOLKSWAGEN | 1K0998262R |
Zastosowanie Sonda lambda LS140278 VERNET S.A. w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.