Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » części zacisku hamulcowego, tłoczki, zestawy naprawcze » N91168901 volkswagen

śruba zacisku ham. vag N91168901 VOLKSWAGEN

N91168901 śruba zacisku ham. vag VOLKSWAGEN
volkswagen N91168901
śruba zacisku ham. vag N91168901
24.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

    Ocena:
numer części:

N91168901

dostawca:

VOLKSWAGEN

Indeks: VAG N91168901
Marka: VAG
Grupa towarowa TecDoc: Śruba, zacisk hamulca
Nazwa: ŚRUBA ZACISKU HAM. VAG
Opis: ŚRUBA ZACISKU HAM. VAG
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : N91168901
Numer dostawcy: N91168901
Parametry:oś tylna Gwint zewnętrzny [mm] : M12 x 1,5 x 65

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie śruba zacisku ham. vag N91168901 VOLKSWAGEN

ĂŽRUBA AUDI A1 11-

śruba zacisku ham. vag N91168901 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

IVECO

MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

AVIA

D-Line

Numery OE śruba zacisku ham. vag N91168901 producenta VOLKSWAGEN

SEAT

N91006802, N91168901

SKODA

N91006802, N91168901

AUDI

N91006802, N91168901

numery OEM:
AUDI      N 910 068 02
AUDI      N 911 689 01
SEAT      N 910 068 02
SEAT      N 911 689 01
SKODA      N 910 068 02
SKODA      N 911 689 01
VAG      N91168901
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie śruba zacisku ham. vag N91168901 VOLKSWAGEN w samochodach:

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego

Układ hamulcowy to najważniejszy pod względem bezpieczeństwa system w pojeździe. Wymaga ciągłej kontroli i usuwania usterek już w zarodku. Element, który naprawiany jest najczęściej, to zacisk hamulcowy. Jest to bowiem komponent dość skomplikowany w budowie, a co za tym idzie bardzo awaryjny.

Usterki, jakie w nim występują to najczęściej zablokowanie (inaczej zapieczenie) i rozszczelnienie. Powodem tego może być wysoka temperatura pracy lub ciało obce, które dostało się pomiędzy dobrze spasowane elementy. Zdarza się również niewłaściwa praca tłoczków i nadmierne luzy. Awaria może doprowadzić do utraty płynu, jego przegrzania i w efekcie do wydłużenia drogi hamowania lub do całkowitego zaniku funkcji hamulca.
Poważne uszkodzenia mechaniczne zmuszają użytkownika do wymiany całych elementów. Zaleca się przeprowadzać takie prace w profesjonalnym warsztacie.
Drobniejsze niedomagania można jednak z powodzeniem spróbować naprawić samemu.

W takim przypadku pomocne będą zestawy naprawcze i reparaturki. Składają się one najczęściej z osłon tłoczka i gumowych uszczelek. W niektórych przypadkach zestawy zawierają również prowadnice zacisków hamulcowych (śruby zacisków). To elementy również ulegające stałemu zużyciu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.