Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » I15007YMT yamato

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I15007YMT Yamato

I15007YMT Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego Yamato
yamato I15007YMT
30.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

I15007YMT

producent:

Yamato

Wymiar gwintu M16x1.5 LH
Rodzaj gwintu z gwintem zewnętrznym
Długość [mm] 129,8
Szerokość [mm] 39,6
Wysokość [mm] 75,8
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
nr EAN 5900427509689

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I15007YMT Yamato

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: MITSUBISHI L200, PAJERO CLASSIC, PAJERO II, PAJERO SPORT I 2.0-3.5 11.86-

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I15007YMT ma zastosowanie do modeli samochodów

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I15007YMT producenta Yamato

MITSUBISHI

MB831043

numery OEM:
MITSUBISHI      MB 831 043

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I15007YMT Yamato w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I15007YMT Yamato:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.