Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Porsche TAYCAN (Y1A) 4S Performance Battery Plus (Y1ADJ1) (2023-???) 598km » I35041YMT yamato
wybrany samochód: 
Porsche Taycan (y1a) 4s Performance Battery Plus (y1adj1) (2023-???) 598km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I35041YMT Yamato

I35041YMT Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny Yamato
yamato I35041YMT
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I35041YMT
I35041YMT
yamato I35041YMT Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I35041YMT yamato
42.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

I35041YMT

producent:

Yamato

Status produktu: Normalny
Długość [mm]355
Gwint zewn. [mm]M 14 x 1,5
Kolorszary
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Wymagana ilość2
nr EAN5900427550322

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I35041YMT Yamato

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 355mm) pasuje do: MITSUBISHI LANCER VIII, OUTLANDER I, OUTLANDER II, OUTLANDER III, PAJERO IV 1.5-3.2D 03.01-
numery OEM:
MITSUBISHI      4422A012

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I35041YMT Yamato w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I35041YMT Yamato:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.