Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Citroën C5 III (RD_) 1.6 VTi 120 (RD5FS8, RD5FSA) (2010.07-???) 120km » J10000YMT yamato
wybrany samochód: 
Citroën C5 Iii (rd_) 1.6 Vti 120 (rd5fs8, Rd5fsa) (2010.07-???) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza J10000YMT Yamato

J10000YMT Sworzeń wahacza Yamato
yamato J10000YMT
Sworzeń wahacza J10000YMT
30.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

J10000YMT

producent:

Yamato

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz lewej
Strona zabudowyz prawej
Strona zabudowyna dole
Rodzaj wahaczadla wahacza poprzecznego
nr EAN5900427501317

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza J10000YMT Yamato

Sworzeń wahacza przód L/P (dół przód) (średnica stożka 13,5mm) pasuje do: DAEWOO 1.5I, ARANOS, CIELO, CIELO LOAD RUNNER, ESPERO, LANOS, LEMANS, NEXIA, OPEL KADETT D, KADETT E 1.0-2.0 08.79-
numery OEM:
DAEWOO      903 75 505
DAEWOO      9034-2316
DAEWOO      9037-5506
DAEWOO      94 788 122
DAEWOO      9478-6917
DAEWOO      9621-6354
DAEWOO      P94788122
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sworzeń wahacza J10000YMT Yamato w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza J10000YMT Yamato:

Rafał, Straszęcin
2024-07-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.