Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Iveco TRAKKER I AD400T38 (2004-2012) 379km » J21000YMT yamato
wybrany samochód: 
Iveco Trakker I Ad400t38 (2004-2012) 379km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza J21000YMT Yamato

J21000YMT Sworzeń wahacza Yamato
yamato J21000YMT
Sworzeń wahacza J21000YMT
43.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

J21000YMT

producent:

Yamato

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowygóra
Strona zabudowyz obu stron
Strona zabudowyzewnętrzny
nr EAN5900427521193

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza J21000YMT Yamato

Sworzeń wahacza przód L/P (góra/zewnątrz przód) (średnica stożka 16,1mm) pasuje do: FORD MAVERICK, NISSAN CABSTAR, NAVARA, NAVARA NP300, PICK UP, TERRANO I, TERRANO II, URVAN 1.6-3.3D 12.80-
numery OEM:
FORD      1 954 430
NISSAN      -40110-01G00
NISSAN      -40110-01G25
NISSAN      -40110-01G26
NISSAN      -40110-0F000
NISSAN      40110 B9500
NISSAN      40110 T3060
NISSAN      40110 T6000
NISSAN      40110 T6025
NISSAN      40110 V0100

Zastosowanie Sworzeń wahacza J21000YMT Yamato w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza J21000YMT Yamato:

Rafał, Straszęcin
2024-07-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.