Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Alfa Romeo 4C (960_) 1.8 (960.CXB1A) (2013.03-2020.12) 241km » J42057DYMT yamato
wybrany samochód: 
Alfa Romeo 4c (960_) 1.8 (960.cxb1a) (2013.03-2020.12) 241km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zawieszenie, przekładnia kierownicza J42057DYMT Yamato

J42057DYMT Zawieszenie, przekładnia kierownicza Yamato
yamato J42057DYMT
Zawieszenie, przekładnia kierownicza J42057DYMT
J42057DYMT
yamato J42057DYMT Zawieszenie, przekładnia kierownicza
Zawieszenie, przekładnia kierownicza J42057DYMT yamato
23.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 2.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

J42057DYMT

dostawca:

Yamato

Status produktu: Normalny
Długość opakowania [cm]7,6
Szerokość opakowania [cm]6,7
Wysokość opakowania [cm]3,5
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zawieszenie, przekładnia kierownicza J42057DYMT Yamato

Silentblock przekładni kierowniczej pasuje do: TOYOTA BB I, ECHO, HIACE / COMMUTER V, HIACE V, IST, PLATZ, PORTE I, PROBOX / SUCCEED, RAUM, VIOS / SOLUNA VIOS, WILL CYPHA I 1.0-3.0D 04.99-
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zawieszenie, przekładnia kierownicza J42057DYMT Yamato w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.