Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) 2.3 dCi 135 FWD (EV0N, HV0N, UV0N, EV08, HV08, UV08) (2014.07-???) 136km » J51076AYMT yamato
wybrany samochód: 
Renault Master Iii Platforma / Podwozie (ev, Hv, Uv) 2.3 Dci 135 Fwd (ev0n, Hv0n, Uv0n, Ev08, Hv08, Uv08) (2014.07-???) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożyskowanie, amortyzator J51076AYMT Yamato

J51076AYMT Łożyskowanie, amortyzator Yamato
yamato J51076AYMT
Łożyskowanie, amortyzator J51076AYMT
J51076AYMT
yamato J51076AYMT Łożyskowanie, amortyzator
Łożyskowanie, amortyzator J51076AYMT yamato
32.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

J51076AYMT

producent:

Yamato

Status produktu: Normalny
Ciężar [kg]0,37
Długość opakowania [cm]7,4
Szerokość opakowania [cm]5,5
Wysokość opakowania [cm]5,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie, amortyzator J51076AYMT Yamato

Silentblock wahacza tył L/P (tył) pasuje do: NISSAN ARMADA, NAVARA NP300, TITAN 2.5D-5.6ALK 08.03-
numery OEM:
NISSAN      54500-EB70A
NISSAN      54501-EB70A
NISSAN      55501-ZC30A
NISSAN      55502-7S001
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Łożyskowanie, amortyzator J51076AYMT Yamato w samochodach:

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).