Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Cadillac CTS coupe 3.6 AWD (2008.01-2012.12) 311km » PW690112 ysparts
wybrany samochód: 
Cadillac Cts Coupe 3.6 Awd (2008.01-2012.12) 311km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

pompa wspomagania ford c-max focus 1.6 04- PW690112 YSPARTS

PW690112 pompa wspomagania ford c-max focus 1.6 04- YSPARTS
549.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

PW690112

producent:

YSPARTS

Indeks: HPS PW690112
Marka: YSPARTS
Grupa towarowa TecDoc: Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
Nazwa: POMPA WSPOMAGANIA FORD C-MAX FOCUS 1.6 04-
Opis: FORD: FOCUS C-MAX 1.6 10.2003-, FOCUS II (DA) 1.4 1.6 11.2004-, VOLVO: C30 1.6 10.2006-, S40 II (MS) 1.6 01.2005-, V50 (MW) 1.6 01.2005-, ŚREDNICA KOŁA PASOWEGO 123 mm, 6PK
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 1329297
Numer dostawcy: PW690112
Parametry:Ilość żeber : 6
Koło pasowe o śr. [mm] : 123

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie pompa wspomagania ford c-max focus 1.6 04- PW690112 YSPARTS

numery OEM:
FORD      1329297
FORD      1362652
FORD      1470514
FORD      1484948
FORD      4M51-3A696-AC
FORD      4M51-3A696-AD
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie pompa wspomagania ford c-max focus 1.6 04- PW690112 YSPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o pompa wspomagania ford c-max focus 1.6 04- PW690112 YSPARTS:

Adrian, Warszawa
2021-09-21
 5/5
trudno na rynku znaleźć coś taniej jeżeli chodzi o nowe części

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

YSPARTS