Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » C9P010ABE abe

Pompa hamulcowa C9P010ABE ABE

C9P010ABE Pompa hamulcowa ABE
abe C9P010ABE
Pompa hamulcowa C9P010ABE
C9P010ABE
abe C9P010ABE Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa C9P010ABE abe
92.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

C9P010ABE

producent:

ABE

otwór Ø [mm] 20,64
nr EAN 5900427247666

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa C9P010ABE ABE

numery OEM:
CITROËN      91 510 533
CITROËN      94 04 601 858
CITROËN      95 659 534
PEUGEOT      4601 85
PEUGEOT      4601 A3
PEUGEOT      4601 H4
PEUGEOT      4601 H8
RENAULT      77 00 793 558
RENAULT      77 01 204 605
RENAULT      77 01 204 608
RENAULT      77 01 204 915
RENAULT      77 01 349 871
zamienniki:
H20986.0.5
brak
FTE automotive GmbH
03.2120-1886.3
brak
ATE
0 204 123 251
brak
BOSCH
0 986 014 351
brak
BOSCH
PMF475
brak
TRW

Zastosowanie Pompa hamulcowa C9P010ABE ABE w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.