Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 240718 a.b.s.

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 240718 A.B.S.

240718 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny A.B.S.
75.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

240718

producent:

A.B.S.

Strona zabudowy z przodu
Długość [mm] 214
Rozmiar gwintu 1 M20X1.5 RHT
Rozmiar gwintu 2 M16X1.5 RHT
nr EAN 8717109652192

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 240718 A.B.S.

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 240718 ma zastosowanie do modeli samochodów

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

Numery OE Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 240718 producenta A.B.S.

ALFA ROMEO

50501441, 50501443, 50508341, 50508342, 51880991, 51880992, 51880993, 51880994, 77364750

numery OEM:
ALFA ROMEO      50 501 441(-)
ALFA ROMEO      505 01 443(-)
ALFA ROMEO      505 08 341(-)
ALFA ROMEO      505 08 342(-)
ALFA ROMEO      518 80 991(-)
ALFA ROMEO      518 80 992(-)
ALFA ROMEO      518 80 993(-)
ALFA ROMEO      518 80 994(-)
ALFA ROMEO      773 64 750(-)
zamienniki:
JRP1195
brak
TRW
JRP7934
brak
TRW
QSRP1317
brak
QUINTON
QSRP1319
brak
QUINTON
0902143
brak
OCAP
K S00 000 828
brak
BOSCH
D9339
brak
SEINSA AUTOFREN
58407
brak
SPIDAN
K S01 001 824
brak
BOSCH
K S01 001 825
brak
BOSCH
8500 12003
brak
KAWE
AL-RK-15075
brak
MOOG

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 240718 A.B.S. w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 240718 A.B.S.:

Adrian, Grodków
2021-09-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Grodków
2021-09-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Firma A.B.S. jest stosunkowo nowym dostawcą części zamiennych do samochodów, bo powstała w roku 1978. Szybko ugruntowała sobie pozycję na rynku zamienników produkując stosunkowo nie drogie ale jednocześnie dobrej jakości części samochodowe początkowo do samochodów europejskich, później także do azjatyckich.

A.B.S. koncentruje się na produkcji części zawieszenia, układu kierownicznego oraz układu hamulcowego. Produkowane przez A.B.S. auto części cieszą się uznaniem posiadaczy aut.