
| Strona zabudowy | z przodu |
| Średnica 1/Średnica 2 [mm] | 19.05 |
| System hamulcowy | ATE |
| Materiał | Aluminium |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Rozstaw trzpieni mocujących [mm] | 61,5 |
| Wymiar gwintu wyjście | Plug-In |
| Ciężar [kg] | 0,29 |
| nr EAN | 8717109061888 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa sprzęgła 41077 A.B.S.
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
8E1721401, 8E1721401AG, 8E1721401C, 8E1721401G, 8E1721401K, 8E1721401AK
8E1721401, 8E1721401AG, 8E1721401C, 8E1721401G, 8E1721401K, 8E1721401AK
8E1721401AG, 8E1721401AK
| AUDI | 8E1.721.401 | |
| AUDI | 8E1.721.401AG | |
| AUDI | 8E1.721.401C | |
| AUDI | 8E1.721.401G | |
| AUDI | 8E1.721.401K | |
| AUDI | 8E1721401AK | |
| SKODA | 8E1.721.401AG | |
| SKODA | 8E1721401AK | |
| VOLKSWAGEN | 8E1.721.401 | |
| VOLKSWAGEN | 8E1.721.401AG | |
| VOLKSWAGEN | 8E1.721.401C | |
| VOLKSWAGEN | 8E1.721.401G | |
| VOLKSWAGEN | 8E1.721.401K | |
| VOLKSWAGEN | 8E1721401AK | |
| VAG | 8E1 721 401 | |
| VAG | 8E1 721 401AG | |
| VAG | 8E1 721 401AK | |
| VAG | 8E1 721 401C | |
| VAG | 8E1 721 401G | |
| VAG | 8E1 721 401K |
Zastosowanie Pompa sprzęgła 41077 A.B.S. w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa sprzęgła 41077 A.B.S.:
Firma A.B.S. jest stosunkowo nowym dostawcą części zamiennych do samochodów, bo powstała w roku 1978. Szybko ugruntowała sobie pozycję na rynku zamienników produkując stosunkowo nie drogie ale jednocześnie dobrej jakości części samochodowe początkowo do samochodów europejskich, później także do azjatyckich.
A.B.S. koncentruje się na produkcji części zawieszenia, układu kierownicznego oraz układu hamulcowego. Produkowane przez A.B.S. auto części cieszą się uznaniem posiadaczy aut.