Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 VTi 82 (2019.06-???) 82km » 002-C951 ashika
wybrany samochód: 
Peugeot 208 Ii (ub_, Up_, Uw_, Uj_) 1.2 Vti 82 (2019.06-???) 82km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 002-C951 ASHIKA

002-C951 Alternator ASHIKA
ashika 002-C951
Alternator 002-C951
002-C951

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

002-C951

numer części:

002-C951

producent:

ASHIKA

Status produktu: Normalny
Pozycja / stopieńL 45
Rozstaw śrub mocujących [mm]55
Techniczny numer informacyjnyRebuilt/Revisionato
Napięcie [V]12
Prąd ładowania alternatora [A]90
Liczba rowków5
nr EAN8033001372069

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 002-C951 ASHIKA

numery OEM:
MITSUBISHI      A2T00692
MITSUBISHI      A3T00692
MITSUBISHI      A3T00693
MITSUBISHI      A3T00792
MITSUBISHI      A3T04291
MITSUBISHI      A3T04292
MITSUBISHI      A3T12391
MITSUBISHI      A3T14491
MITSUBISHI      MD112322
MITSUBISHI      MD112323
MITSUBISHI      MD112323R
MITSUBISHI      MD324756
HYUNDAI      3730035010
HYUNDAI      3730035020
HYUNDAI      3730035030

Zastosowanie Alternator 002-C951 ASHIKA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów