Alternator J5115034 HERTH+BUSS JAKOPARTS
 				
									 
			
						
			
			
				| Napięcie [V]  | 14 | 
| Prąd ładowania alternatora [A]  | 90 | 
| Koła pasowe  | z kołem pasowym wielorowkowym | 
| Ø koła pasowego [mm]  | 60 | 
| Ilość żeber  | 5 | 
| Pozycja / stopień  | li 35 | 
| Rodzaj chłodzenia  | chłodzony powietrzem | 
| Wykonanie sieci pokładowej  | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną | 
| niewymagany zwrot starej części  |  | 
| Średnica [mm]  | 135 | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca  | ze zintegrowanym regulatorem | 
| nr EAN  | 4029416081775 | 
 
					
			
						  
			
			    
					
						- Informacje
 
						- N-ry oe
 
						- Zamienniki
 
						- Zastosowanie w autach
 
							
						
						Zapytaj o produkt
 
						
					
					
					  
						Dodatkowe informacje o produkcie Alternator J5115034 HERTH+BUSS JAKOPARTS
								
								
												
					   
					  
						numery OEM:
| MITSUBISHI |        | A3T00692 | 
| MITSUBISHI |        | A3T12291 | 
| MITSUBISHI |        | DMX142039 | 
| MITSUBISHI |        | MD112323 | 
| MITSUBISHI |        | MD112323R | 
| MITSUBISHI |        | RD112323C | 
					   
					  
					  
						Zastosowanie Alternator J5115034 HERTH+BUSS JAKOPARTS w samochodach:
						
					   
					  					   					  
				  
			 
			
						
			Alternator samochodowy
Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.
Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.
Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów			
 		
	  				
		   	  **HERTH+BUSS JAKOPARTS** to uznany producent części zamiennych do samochodów japońskich i koreańskich, działający na rynku od ponad 90 lat. Firma jest częścią niemieckiego przedsiębiorstwa HERTH+BUSS, znanego z produkcji niezawodnych komponentów elektrycznych i mechanicznych, które spełniają najwyższe standardy jakości.
### Co oferuje HERTH+BUSS JAKOPARTS?
W asortymencie marki znajdują się między innymi:
- **Części elektryczne:** Alternatory, rozruszniki, regulatory napięcia, czujniki.
- **Układy hamulcowe:** Tarcze, klocki, cylindry hamulcowe.
- **Filtry:** Oleju, powietrza, paliwa, kabinowe.
- **Podzespoły silnikowe:** Paski rozrządu, świece zapłonowe.
- **Elementy zawieszenia:** Wahacze, amortyzatory.
Każdy produkt **HERTH+BUSS JAKOPARTS** charakteryzuje się precyzyjnym wykonaniem i wysoką niezawodnością, co sprawia, że jest idealnym wyborem dla użytkowników pojazdów azjatyckich.
### Dlaczego wybrać HERTH+BUSS JAKOPARTS?
- **Specjalizacja w azjatyckich markach:** Produkty doskonale dopasowane do specyfiki japońskich i koreańskich pojazdów.
- **Wysokie standardy jakości:** Części są wykonane zgodnie z rygorystycznymi normami, co gwarantuje ich długą żywotność.
- **Doświadczenie i zaufanie:** Wieloletnia obecność na rynku i zadowolenie klientów na całym świecie.
**HERTH+BUSS JAKOPARTS** to symbol jakości i niezawodności, co czyni ich produkty doskonałym wyborem dla każdego właściciela samochodu azjatyckiego.