Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 002-M368 ashika

Alternator 002-M368 ASHIKA

002-M368 Alternator ASHIKA
ashika 002-M368
Alternator 002-M368
002-M368

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

002-M368

producent:

ASHIKA

Pozycja / stopień: 0
Rozstaw śrub mocujących: 80
Techniczny numer informacyjny: Rebuilt/Revisionato
Napięcie [V]: 12
Natężenie prądu [A]: 65
Liczba rowków: 4
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 002-M368 ASHIKA

numery OEM:
MAZDA      F60118300
MAZDA      FE0118300
MAZDA      FE05-18-300
MAZDA      FE0518300C
MAZDA      FE0518300E
MITSUBISHI      A2T41091
MITSUBISHI      A2T41191
MITSUBISHI      A3T34391
ROVER      F601-18-300
ROVER      FE01-18-300
ROVER      FE05-18-300C
ROVER      FE05-18-300E
SSANGYONG      W23520

Zastosowanie Alternator 002-M368 ASHIKA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów