Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » DRA5161 delco remy automotive europe

Alternator, Light duty Japan Reman DRA5161 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DRA5161 Alternator, Light duty Japan Reman DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
delco remy DRA5161

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

DA6271

numer części:

DRA5161

Długość 1/Długość 2 [mm]:13.0 / 80.2
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:50
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:ze zintegrowanym regulatorem
ID wykonania wtyczki:PLUG192
Złącze / klema:z przyłączem do czujnika prędkosci obrotowej
Ilość żeber:5
Długość 1 [mm]:25

Status produktu: niedostępny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator, Light duty Japan Reman DRA5161 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
MAZDA      1480-18-300
MAZDA      1480-18-300XA
MAZDA      1480-18-300XB
MAZDA      148018300
MAZDA      148018300XA
MAZDA      148018300XB
MAZDA      8341-18-300
MAZDA      834118300
MAZDA      8492-18-300
MAZDA      849218300
MAZDA      F601-18-300
MAZDA      F601-18-300A
MAZDA      F601-18-300B
MAZDA      F60118300
MAZDA      F60118300A
MAZDA      F60118300B
MAZDA      FE01-18-300B
MAZDA      FE0118300B
MAZDA      N211-18-300
MAZDA      N21118300
MAZDA      N221-18-300
MAZDA      N22118300
MITSUBISHI      A2T21278
MITSUBISHI      A2T23471
MITSUBISHI      A2T23474
MITSUBISHI      A2T23494
MITSUBISHI      A2T41091
MITSUBISHI      A5T20374
MITSUBISHI      A5T23074
zamienniki:
8EL 726 260-001
brak
HELLA
8EL 726 277-001
brak
HELLA
8EL 726 278-001
brak
HELLA
8EL 726 279-001
brak
HELLA
8EL 732 730-001
brak
HELLA

Zastosowanie Alternator, Light duty Japan Reman DRA5161 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów