Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » LRA02563 lucas electrical

Alternator LRA02563 LUCAS ELECTRICAL

LRA02563 Alternator LUCAS ELECTRICAL
lucas LRA02563

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

LRA02563

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Wykonanie sieci pokładowej:dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:50
Ilość żeber:1
śr. koła pasowego [mm]:70
Zacisk:M5
Długość 2 [mm]:42
Długość 1 [mm]:42
otwór - śr. 1 [mm]:10
Długość 3 [mm]:80
Grubość 1 [mm]:13

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator LRA02563 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 135.30 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR LUCAS LRA02563 12V 50/55A MAZDA 626
numery OEM:
ISUZU      581200-3470
MAZDA      1480-18-300
MAZDA      4095-18-300
MAZDA      4130-18-300
MAZDA      8173-18-300
MAZDA      8173-18-300B
MAZDA      8527-18-300
MAZDA      D429-18-300
MAZDA      HE41-18-300
MAZDA      HE45-18-300
MAZDA      HE45-18-300A
MAZDA      N221-18-300
MITSUBISHI      A2T23474
MITSUBISHI      A2T23477
MITSUBISHI      A2T31677
MITSUBISHI      A3T20777
MITSUBISHI      A3T21277
MITSUBISHI      A3T31071
MITSUBISHI      A5T20374
MITSUBISHI      A5T20377
MITSUBISHI      A5T20387
MITSUBISHI      A5T32174
MITSUBISHI      AH2063H
MITSUBISHI      A002T23477
MITSUBISHI      A003T20777
MITSUBISHI      A005T32174
MITSUBISHI      A005T20387
MITSUBISHI      A005T20377
MITSUBISHI      A002T23474
MITSUBISHI      A005T20374
MITSUBISHI      A003T31071
MITSUBISHI      A003T21277
MITSUBISHI      A002T31677

Zastosowanie Alternator LRA02563 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator LRA02563 LUCAS ELECTRICAL:

Łukasz, Osiny
2020-08-18
 5/5
Alternator ok. Nie ma z nim żadnych problemów.

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów