Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 002-M401 ashika

Alternator 002-M401 ASHIKA

002-M401 Alternator ASHIKA
ashika 002-M401
Alternator 002-M401
002-M401

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

002-M401

numer części:

002-M401

producent:

ASHIKA

Pozycja / stopień 0
Rozstaw śrub mocujących [mm] 67
Techniczny numer informacyjny Rebuilt/Revisionato
Napięcie [V] 12
Prąd ładowania alternatora [A] 70
Liczba rowków 4
nr EAN 8033001374063

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 002-M401 ASHIKA

numery OEM:
MAZDA      B6BF18300
MAZDA      B6EW18300
MAZDA      B6EW18300A
MAZDA      B6EW18300B
MAZDA      BPE818300
MAZDA      BPE818300A
MAZDA      BPE918300
MAZDA      BPE918300A
MITSUBISHI      A002T39391
MITSUBISHI      A002T83491
MITSUBISHI      A002TA1191
MITSUBISHI      A002TA3991
MITSUBISHI      A2T39391
MITSUBISHI      A2T83491
MITSUBISHI      A2TA1191
MITSUBISHI      A2TA3991
KIA      0K20118300A
KIA      0K20118300B

Zastosowanie Alternator 002-M401 ASHIKA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów