Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Kia CARENS III nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (UN) 1.6 CRDi 110 (2010.10-???) 116km » DRA3176 delco remy automotive europe
wybrany samochód: 
Kia Carens Iii Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (un) 1.6 Crdi 110 (2010.10-???) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator, Light duty Japan Reman DRA3176 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DRA3176 Alternator, Light duty Japan Reman DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
delco remy DRA3176

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

DA4286

numer części:

DRA3176

Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:70
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:ze zintegrowanym regulatorem
ID wykonania wtyczki:PLUG300
Ilość żeber:4
Bracket: 1 x M10 x 1,25 on 90PCR
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator, Light duty Japan Reman DRA3176 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 109.78 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR DRA3176
numery OEM:
MAZDA      B66S-18-300
MAZDA      B66S-18-300C
MAZDA      B66S18300
MAZDA      B66S18300C
MAZDA      B6BF-18-300
MAZDA      B6BF18300
MITSUBISHI      A2T33991
MITSUBISHI      A2T39391
MITSUBISHI      A2TA1191
MITSUBISHI      A2TA3991
KIA      OK201-18-300
KIA      OK201-18-300B
KIA      OK20118300B
KIA      OK240-18-300
KIA      OK241-18-300
KIA      OK241-18-300A
KIA      OK24118300
KIA      OK24118300A
KIA      OK2A2-18-300
KIA      OK2A218300
DAEWOO      219101

Zastosowanie Alternator, Light duty Japan Reman DRA3176 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów