Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 002-M944 ashika

Alternator 002-M944 ASHIKA

002-M944 Alternator ASHIKA
ashika 002-M944
Alternator 002-M944
002-M944

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

002-M944

producent:

ASHIKA

Pozycja / stopień 0
Rozstaw śrub mocujących [mm] 67
Techniczny numer informacyjny Rebuilt/Revisionato
Napięcie [V] 12
Prąd ładowania alternatora [A] 70
Liczba rowków 4
nr EAN 8033001374346

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 002-M944 ASHIKA

numery OEM:
MAZDA      B66S18300
MAZDA      B66S18300C
MAZDA      B66S18300D
MAZDA      B66S18300G
MAZDA      B66S18300R
MITSUBISHI      A002T33991
MITSUBISHI      A002T33991A
MITSUBISHI      A2T33991
MITSUBISHI      A2T33991A
MITSUBISHI      A2T41677
KIA      0K20118300
KIA      0K20118300A
KIA      0K20118300B
KIA      0K24118300
KIA      0K2A218300
KIA      K20118300A
KIA      OK20118300
KIA      OK20118300B
KIA      OK24118300
KIA      OK2A218300

Zastosowanie Alternator 002-M944 ASHIKA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów