Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » DRA3118 delco remy automotive europe

Alternator, Light duty Japan Reman DRA3118 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DRA3118 Alternator, Light duty Japan Reman DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

DA4228

numer części:

DRA3118

Długość 1/Długość 2 [mm]:56.5 / -
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:70
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:ze zintegrowanym regulatorem
ID wykonania wtyczki:PLUG290
Ilość żeber:3
Długość 1 [mm]:33,7
Fan: IF
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator, Light duty Japan Reman DRA3118 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 137.22 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR DRA3118
numery OEM:
HONDA      31100-PH7-004
HONDA      31100-PH7-0040
HONDA      31100-PH7-014
HONDA      31100-PH7-024
HONDA      31100-PH7-0240
HONDA      31100-PH7-040
HONDA      31100-PHT-004
HONDA      31100-PP8-004
HONDA      31100-PP8-014
HONDA      31100-PR7-A02
HONDA      31100PH7004
HONDA      31100PH70040
HONDA      31100PH7014
HONDA      31100PH7024
HONDA      31100PH7040
HONDA      31100PHT004
HONDA      31100PP8004
HONDA      31100PP8014
HONDA      CJK46
HONDA      CJN58
zamienniki:
8EL 725 730-001
brak
HELLA
8EL 726 354-001
brak
HELLA
437811
brak
VALEO
0 986 044 791
brak
BOSCH

Zastosowanie Alternator, Light duty Japan Reman DRA3118 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów