Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 002-T414 ashika

Alternator 002-T414 ASHIKA

002-T414 Alternator ASHIKA
ashika 002-T414

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

002-T414

producent:

ASHIKA

Pozycja / stopień R 25
Techniczny numer informacyjny Rebuilt/Revisionato
Napięcie [V] 12
Prąd ładowania alternatora [A] 45
Liczba rowków 4
nr EAN 8033001374759

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 002-T414 ASHIKA

numery OEM:
TOYOTA      2702021011
TOYOTA      2702040060
TOYOTA      2702040061
TOYOTA      2702040062
TOYOTA      2702040063
TOYOTA      2702040064
TOYOTA      2702040065
TOYOTA      2702044021
TOYOTA      2702044030
TOYOTA      2702044031
TOYOTA      2706010030
TOYOTA      2706010050
TOYOTA      2706010051
TOYOTA      2706010060
TOYOTA      2706010061
TOYOTA      2706010070
TOYOTA      2706010071
TOYOTA      2706010080
TOYOTA      2706010100
TOYOTA      2706011041
TOYOTA      2706011050
TOYOTA      2706011080

Zastosowanie Alternator 002-T414 ASHIKA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów