Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 944390512000 magneti marelli

Alternator 944390512000 MAGNETI MARELLI

944390512000 Alternator MAGNETI MARELLI
magneti marelli 944390512000
Alternator 944390512000

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

943346041010, MAR6041, MRA51200

numer części:

944390512000

producent:

MAGNETI MARELLI

Ilość żeber 1
Rodzaj mocowania Podwójna dźwignia obrotowa
Napięcie [V] 14
Prąd ładowania alternatora [A] 30
Ø koła pasowego [mm] 65
nr EAN 8001063538198

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 944390512000 MAGNETI MARELLI

Alternator (14V, 30A, odnowiony) pasuje do: SUZUKI CARRY, LJ80, SAMURAI, SJ410 0.8/1.0 01.80-12.04
numery OEM:
SUZUKI      31400-72010
SUZUKI      31400-72011
TOYOTA      15411-64011
TOYOTA      27020-12011
TOYOTA      27020-12012
TOYOTA      27020-12012-84
TOYOTA      27020-15060
TOYOTA      27020-21011
TOYOTA      27020-22010
TOYOTA      27020-22011
TOYOTA      27020-22012
TOYOTA      27020-22020
TOYOTA      27020-22021
TOYOTA      27020-22022
TOYOTA      27020-23011
TOYOTA      27020-23012
TOYOTA      27020-23013
TOYOTA      27020-23020
TOYOTA      27020-23021
TOYOTA      27020-23022
TOYOTA      27020-24010
TOYOTA      27020-24011
TOYOTA      27020-24012
TOYOTA      27020-24020
TOYOTA      27020-24021
TOYOTA      72020-87209
zamienniki:
8EL 726 273-001
brak
HELLA
8EL 726 281-001
brak
HELLA
8EL 726 282-001
brak
HELLA
DRA2591
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
DRA2691
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
ALT370
brak
JAPANPARTS
ALT414
brak
JAPANPARTS

Zastosowanie Alternator 944390512000 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator 944390512000 MAGNETI MARELLI:

Wojciech, KONECK
2021-01-27
 5/5
Gorąco Polecam Bardzo Szybka Dostawa Alternatora Jestem Bardzo Zadowolony z Obsługi 100%

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów