Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 111-0C-C09 ashika

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 111-0C-C09 ASHIKA

111-0C-C09 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego ASHIKA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

111-0C-C09

producent:

ASHIKA

Strona zabudowy Oś przednia
Długość całkowita [mm] 139
Gwint wewnętrzny [mm] 14X1,5
Długość gwintu [mm] 62
Wysokość zabudowy 85,5
Średnica zabudowy [mm] 13
Gwint zewn. [mm] 12X1,25
nr EAN 8033001500127

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 111-0C-C09 ASHIKA

numery OEM:
CHRYSLER      04762861
CHRYSLER      04762861AA
CHRYSLER      04762861AB
CHRYSLER      05093857AA
CHRYSLER      05272289AC
CHRYSLER      4762861
CHRYSLER      4762861-AA
CHRYSLER      4762861AB
CHRYSLER      5093857AA
CHRYSLER      5272289AC
CHRYSLER      K04656456AG
CHRYSLER      K04656679AG
CHRYSLER      K04762859
CHRYSLER      K04762861
CHRYSLER      K04762861AA
CHRYSLER      K04762861AB
CHRYSLER      K05015316AA
CHRYSLER      K05093460AA
CHRYSLER      K05093815AA
CHRYSLER      K05272289AC
CHRYSLER      K05272289AE
CHRYSLER      K05272297AC
DODGE      04762861AA
DODGE      4762861AA
DODGE      K04762861
DODGE      K04762861AB
DODGE      K05272289AC
IVECO      42051061
IVECO      5801523827
IVECO      98408942

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 111-0C-C09 ASHIKA w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 111-0C-C09 ASHIKA:

Rafał, Straszęcin
2024-07-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Bartek, Wałbrzych
2019-10-30
 5/5
Ciekawa oferta, przejrzysta wyszukiwarka części polecam

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.