Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 111-0C-C12 ashika

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 111-0C-C12 ASHIKA

111-0C-C12 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego ASHIKA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

111-0C-C12

producent:

ASHIKA

Strona zabudowy Oś przednia
Długość całkowita [mm] 143
Gwint wewnętrzny [mm] 14X1,5
Długość gwintu [mm] 65
Wysokość zabudowy 97
Średnica zabudowy [mm] 12,5
Gwint zewn. [mm] 12X1,25
nr EAN 8033001500189

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 111-0C-C12 ASHIKA

numery OEM:
CHRYSLER      04766321AB
CHRYSLER      04766321AC
CHRYSLER      04766321AD
CHRYSLER      05066373AA
CHRYSLER      05066373AB
CHRYSLER      4766321AB
CHRYSLER      4766321AC
CHRYSLER      4766321AD
CHRYSLER      5066373AA
CHRYSLER      5066373AB
CHRYSLER      K04766321AB
CHRYSLER      K04766321AC
CHRYSLER      K04766321AD
CHRYSLER      K04766321AF
CHRYSLER      K05066373AA
CHRYSLER      K05066373AB
CHRYSLER      K05101939AA
DODGE      05066373AB
DODGE      5066373AB
DODGE      K04766321AB
DODGE      K04766321AC
DODGE      K04766321AD
DODGE      K05066373AA

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 111-0C-C12 ASHIKA w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 111-0C-C12 ASHIKA:

2024-07-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-10-30
 5/5
Ciekawa oferta, przejrzysta wyszukiwarka części polecam

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.